oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2] 3 4   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: la mejor session amateur  (Leído 4907 veces)
djenef
Desconectado

Sexo: Masculino De: El Masnou
Registro: 14-07-08

Email
« Responder #15 en: 26/07/08, 03:25:23 am »

A mi la de djplatin, tant el volum1 com el 2, te tecnica i sona de puta mara! esta wapa! Ara em falta una remember i ja estare tranquil.
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #16 en: 26/07/08, 14:04:22 pm »

Si alguien la tiene que la suba please que a mi tambien me gustaba mucho.

Aun tengo la cinta del san juan 2004 en Future, recta final de 7 a 8 creo que era.

No la tinc la sessió del Voltio.. per cert, pots pujar aquesta sessió del FUTURE? encara que sembli mentida no tinc practicament res d'allà, i potser a més gent li pot interessar!

Mercy!
Dj_Kuver
Desconectado

Sexo: Masculino De: Vallés.
Registro: 24-09-07

Email
« Responder #17 en: 26/07/08, 14:16:12 pm »

Si que es la sessió aquesta del Voltio, així de memòria em sembla que començava amb el I wanna know what love is més una base hardcore oldschool, després fotia una mescla makina amb la base del interferencia, el kangaroo amb el attack crec que era, el europa amb el project 5, el maniacs cn el i need com tu has dit i per acabar fotia el universal ocho family sol del 8 sol.

xddddddddd no va mal la memòria, quan pugui la pujo que la tinc que buscar per Cd's.  :)
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #18 en: 26/07/08, 17:29:03 pm »

Si que es la sessió aquesta del Voltio, així de memòria em sembla que començava amb el I wanna know what love is més una base hardcore oldschool, després fotia una mescla makina amb la base del interferencia, el kangaroo amb el attack crec que era, el europa amb el project 5, el maniacs cn el i need com tu has dit i per acabar fotia el universal ocho family sol del 8 sol.

xddddddddd no va mal la memòria, quan pugui la pujo que la tinc que buscar per Cd's.  :)

Exacte, és aquesta..jajja pel que veig l'has escoltat unes cuantes vegades, eh? quan puguis si la pots passar estaria bé! mercy!
mastersystem
DJGwenso & Cyanno2 FAN
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona Kapital
Registro: 03-06-03
The killer doooooooooll o nada jejeje


Email
« Responder #19 en: 26/07/08, 17:40:20 pm »

Dj Orbit al XQUE ( Tour de dj's 2002 )

Para mi es de las mejores, no se cuantas veces la he escuchado... pero sigo sin cansarme, seleccion musical perfecta a mi gusto.
tracklist aproximat? :o
T.H.Chins
Desconectado

Sexo: Masculino De: Bonmatí ( Girona )
Registro: 17-03-05
For the eternity



Email
« Responder #20 en: 29/07/08, 19:44:44 pm »

Dj Orbit al XQUE ( Tour de dj's 2002 )

Para mi es de las mejores, no se cuantas veces la he escuchado... pero sigo sin cansarme, seleccion musical perfecta a mi gusto.
tracklist aproximat? :o

Ei...val mes tard que mai, es rollo al cd3 del xque compilation del 2003, we are a nation (L), speending my time, so very hardcore, definition of a bad boy, like an angel, follow me... moltes bases vocals que queden de fabula i bueno...un rollo que m'encanta, no esta penjada per aqui ? ?

Llastima que no se sent gaire be... :D
dj fleky
Desconectado

Sexo: Masculino De: Olot
Registro: 20-02-05
Dj Fleky & Dj Javiolo in the Alkhemie!!!!!


Email
« Responder #21 en: 29/07/08, 20:44:13 pm »

Dj Orbit al XQUE ( Tour de dj's 2002 )

Para mi es de las mejores, no se cuantas veces la he escuchado... pero sigo sin cansarme, seleccion musical perfecta a mi gusto.
tracklist aproximat? :o

Ei...val mes tard que mai, es rollo al cd3 del xque compilation del 2003, we are a nation (L), speending my time, so very hardcore, definition of a bad boy, like an angel, follow me... moltes bases vocals que queden de fabula i bueno...un rollo que m'encanta, no esta penjada per aqui ? ?

Llastima que no se sent gaire be... :D

jo hi era en akesta sesio al xque i teeeeeela!!
Dave
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 28-01-08
dave


Email
« Responder #22 en: 30/07/08, 13:08:57 pm »

Ara que ha surtit, el vol10 del dj vic,....pero moltes més els vol gforce (es amateur oi?) , magrada especialment el vol 2 de javineuras (wapissim).
dj sanx, tmb estan wapas i crec q no em deixu a ningu,,, pero em falten moltes per escultar!!


un saludet!
AnDrEu_S
Desconectado

Registro: 21-09-05
MaKiNA&HaRdStYlE a ToPe!!


Email
« Responder #23 en: 30/07/08, 14:12:23 pm »

las sesiones del enru tb tan muy wapas! va sin maketas el cabronazo!!

i las del Vic tambien! :D :-*
dj Ivan Bass
Desconectado

Sexo: Masculino De: mi pueblo
Registro: 25-01-07
autenticas malageñas


Email
« Responder #24 en: 30/07/08, 14:24:52 pm »

para mi las del enru son las mas chulas
dj fleky
Desconectado

Sexo: Masculino De: Olot
Registro: 20-02-05
Dj Fleky & Dj Javiolo in the Alkhemie!!!!!


Email
« Responder #25 en: 30/07/08, 19:00:00 pm »

para mi las del enru son las mas chulas

el Enru es todo un crack el cabronnnnnnn, el señor fraki tampoco se keda corto, mete mucha chicha tambien
enru
Desconectado

Registro: 13-04-07
tralla i trallaaa xDDDDDD


Email
« Responder #26 en: 30/07/08, 21:12:51 pm »

para mi las del enru son las mas chulas

el Enru es todo un crack el cabronnnnnnn, el señor fraki tampoco se keda corto, mete mucha chicha tambien
muxas gracias cabroness andrew,ivan,fleky pero sin vovotros no seria lo mismo!! aaa i las sesiones del fraky dejalas ir tmbb la lia muxoo!!  :laugh:
dj_doblon
Desconectado

Sexo: Masculino De: bcn
Registro: 05-05-03
RAVER


Email
« Responder #27 en: 12/08/08, 10:13:02 am »

Si que es la sessió aquesta del Voltio, així de memòria em sembla que començava amb el I wanna know what love is més una base hardcore oldschool, després fotia una mescla makina amb la base del interferencia, el kangaroo amb el attack crec que era, el europa amb el project 5, el maniacs cn el i need com tu has dit i per acabar fotia el universal ocho family sol del 8 sol.

xddddddddd no va mal la memòria, quan pugui la pujo que la tinc que buscar per Cd's.  :)

Exacte, és aquesta..jajja pel que veig l'has escoltat unes cuantes vegades, eh? quan puguis si la pots passar estaria bé! mercy!
creo k esa sesion era : dj voltio - sesion makina - hardcore , estoy casi seguro,sino es corregirme.pero de esa epoca me kedaria cn el cd de voltio y mikito de despedida future
Dj BoLo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Mollet del Valles
Registro: 23-04-08
Big-D & BoLo XIXA XUNGA !!


Email
« Responder #28 en: 12/08/08, 11:06:10 am »

doncs a mi les sessions que mes m'agraden son les del dj Pispa i les del Dj Xety

grans deejays a tenir en compte de cara el futur
HardTrance_LoveR
Visitante


Email
« Responder #29 en: 13/08/08, 10:37:12 am »

dj platin !
Páginas: 1 [2] 3 4   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |