Miscelánea > DEPORTES
Actualidad en Can Barça
<< < (831/8916) > >>
C H A R L i:
M'extranyaria molt veïent com viu el Barça aquest home. Tant aquest com el Grau o el Lemus parlen amb una serietat que sembla que en lloc de parlar dels partits del Barça parlin de la II Guerra Mundial. Que només és futbol! :D
PTT-future-:
La inma pedemonte és culé ( no sé si encara fà un hat trck español ).. i la inmensa majoria dels que ratresmenten l'español per Cat radio, són culers fins la mèdul·la ( el David clupés és el meu millor amic, i deu ni dó la de partits del barça que he vist també amb companys seus de l'español..)... Aixó va com toca i són professionals.. pero ja dic que estic desconectat i ara no el situo molt bé.. pero si és el mateix que retrensmetia els partits del barça fà un temps ( no ho sé si ho fà ara).. és del español.
djpastor:

--- Cita de: Albert79 en 16/03/09, 21:58:07 pm ---de les tertulies radiofoniques o televisives que hi ha a l'entorn culé pocs es salven. El Grau de TV3, Perearnau, Toni Brossa, Ramon Besa i pocs més.

setmana sense champions ni copa, quin aborrimenttttttttttttttt tttttttt  :-\ :-\ :-\

--- Fin de la cita ---

Millor, deixal's respirar!!!
Yoyo Sg:
Aver que pasa con este...

http://es.eurosport.yahoo.com/27022009/47/fichajes-barcelona-lanza-franck-ribery.html

..Ojalá que venga al Barça y que Hleb se pire ya al Bayern porque vaya tela de fichaje el Alexander este de los cojones  :laugh:
ZaNaRkAnD:
Menuda máquina Ribery, pero encajaría en el 11 inicial?

Pregunto eh, no digo ni sí ni no, por que a mí me encanta pero no lo tengo yo muy claro...
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa