| Miscelánea > DEPORTES |
| Actualidad en Can Barça |
| << < (8288/8916) > >> |
| Destro:
--- Cita de: manded en 09/07/13, 07:26:23 am ---Ya podrían hacer lo mismo con Kaká. Yo creo que bienvendido --- Fin de la cita --- +100000 |
| SíL3NT:
Josep Lluís Núñez: "Hauria d'haver denunciat la junta de Laporta" L’expresident del Barça Josep Lluís Núñez ha admès que hauria d’haver denunciat la junta de Laporta per les pèrdues anunciades pel Barça quan va abandonar la presidència Joan Laporta. “Laporta va presentar un dèficit de 17.000 milions de pessetes. Després de 22 anys del meu mandat, això era gravíssim. Tothom ho va acceptar, ningú deia res. Hauria d’haver presentat una demanda, em sento una mica culpable de no haver-ho fet.”, ho ha dit al Matí de Catalunya Ràdio. L’expresident del Barça considera que amb tants jugadors que pugen de la Masia el pressupost del club hauria de ser molt més baix. “L’entitat hauria de tenir un fons social d’uns 30.000 milions de pessetes, i ara tenim menys de 18.000 milions de pessetes” AUDIOS AQUÍ: http://latdp.cat/article/10017/ |
| Destro:
--- Cita de: SíL3NT en 09/07/13, 13:55:21 pm ---Josep Lluís Núñez: "Hauria d'haver denunciat la junta de Laporta" L’expresident del Barça Josep Lluís Núñez ha admès que hauria d’haver denunciat la junta de Laporta per les pèrdues anunciades pel Barça quan va abandonar la presidència Joan Laporta. “Laporta va presentar un dèficit de 17.000 milions de pessetes. Després de 22 anys del meu mandat, això era gravíssim. Tothom ho va acceptar, ningú deia res. Hauria d’haver presentat una demanda, em sento una mica culpable de no haver-ho fet.”, ho ha dit al Matí de Catalunya Ràdio. L’expresident del Barça considera que amb tants jugadors que pugen de la Masia el pressupost del club hauria de ser molt més baix. “L’entitat hauria de tenir un fons social d’uns 30.000 milions de pessetes, i ara tenim menys de 18.000 milions de pessetes” AUDIOS AQUÍ: http://latdp.cat/article/10017/ --- Fin de la cita --- Irse de putas con la visa fcb no sale gratis, pero no pasa nada mientras se ganen títulos.. |
| acidboysgp:
Vrutal --- Cita de: davides en 09/07/13, 19:25:35 pm --- --- Cita de: MakineroBCN en 08/07/13, 20:03:16 pm ---Un máximo de 5,1 kilos por el máximo goleador de la historia de la selección española, ¿estamos de cachondeo? ¡Zubizarreta a la puta calle ya, tanta gente en el paro y el inútil este cobrando un pastón por no hacer nada! [cabreado] --- Fin de la cita --- -------------------------------------------- Villa y cía, si que están muy sobrevalorados por el marketing y el establishment periodístico de este país. Estos si. --- Fin de la cita --- Lo está ahora que está de capa caída y en declive, pero aun y así es cuestión de aprovecharse del "hype" para venderlo a un precio mayor, que no sería la primera vez. De eso se trata precisamente, de vender el producto. |
| SíL3NT:
Muy bueno, un amo el puto Les xd |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |