| Miscelánea > DEPORTES |
| Actualidad en Can Barça |
| << < (811/8916) > >> |
| Dj Spaniel:
sOBRETODO El SPORT se suele pasar mucho, y de esta manera da pie a las criticas merengues ya que los cules se quejan del as y tal. Que no se pongan a su altura y que sean un poco serios |
| djpiti:
ya toca hablar un poquito del partido del almeria. para mi partido trampa donde los haya, campo pequeño y equipo repartidor de leña con un buen 9 en punta. toca repartir tambien de vez en cuando |
| C H A R L i:
--- Cita de: PTT-future- en 13/03/09, 11:35:02 am ---hem de tenir més categoria que els altres ( si es que en periodisme se'n pot tenir alguna), i no caure en els errors dels altres, o "pixades fora de test".. no perque ells ho portin fent durant setmanes ara nosaltres ens hem de desfogar i fer el mateix... quan dic nosaltres vull dir premsa "catalana"... Jo ho veig malament.. a on està el "seny"!!!!???? --- Fin de la cita --- Donant exemple no es va enlloc. Almenys això he après en 27 anys. I es que la gent en lloc de donar-se per al·ludida encara et pren per tonto. Ja vaig dir fa uns dies que em sembla bé que els diaris catalans es posin al mateix nivell dels madrilenys. No amb plataformes que ara mateix no calen ni amb titulars fantasmagorics, però sí amb els titulars com el de l'Sport del dimecres fent sang amb la humiliació madridista. I, que collons, si ells són capaços de buscar el mal rotllo a casa nostra per desestabilitzar al Barça quan va lider i d'inventar-se conspiracions arbitrals quan el Barça guanya lligues i ells no, els d'aquí haurien de fer el mateix perque vegin qué tal senta. |
| 8ch8:
--- Cita de: djpiti en 13/03/09, 14:03:45 pm ---ya toca hablar un poquito del partido del almeria. para mi partido trampa donde los haya, campo pequeño y equipo repartidor de leña con un buen 9 en punta. toca repartir tambien de vez en cuando --- Fin de la cita --- de acuerdo. tipico ekipo d media tabla q pondra las cosas dificiles. en el calderon o en mestalla entra en la lógica perder (hombre, siempre queda mejor ganar), pero en estos campos pequeños y ante estos equipos batallones es donde se ganan / pierden las ligas. a ver si se vuelve a aumentar un poco + la ventaja |
| FatAlbert:
--- Cita de: C H A R L i en 13/03/09, 14:28:54 pm --- --- Cita de: PTT-future- en 13/03/09, 11:35:02 am ---hem de tenir més categoria que els altres ( si es que en periodisme se'n pot tenir alguna), i no caure en els errors dels altres, o "pixades fora de test".. no perque ells ho portin fent durant setmanes ara nosaltres ens hem de desfogar i fer el mateix... quan dic nosaltres vull dir premsa "catalana"... Jo ho veig malament.. a on està el "seny"!!!!???? --- Fin de la cita --- Donant exemple no es va enlloc. Almenys això he après en 27 anys. I es que la gent en lloc de donar-se per al·ludida encara et pren per tonto. Ja vaig dir fa uns dies que em sembla bé que els diaris catalans es posin al mateix nivell dels madrilenys. No amb plataformes que ara mateix no calen ni amb titulars fantasmagorics, però sí amb els titulars com el de l'Sport del dimecres fent sang amb la humiliació madridista. I, que collons, si ells són capaços de buscar el mal rotllo a casa nostra per desestabilitzar al Barça quan va lider i d'inventar-se conspiracions arbitrals quan el Barça guanya lligues i ells no, els d'aquí haurien de fer el mateix perque vegin qué tal senta. --- Fin de la cita --- +1 xd |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |