| Miscelánea > DEPORTES |
| Actualidad en Can Barça |
| << < (80/8916) > >> |
| Kuzpi:
--- Cita de: PTT-future- en 08/09/08, 21:48:52 pm ---Pero si partim de la base que un jugador profesional, del barça, cullons... el treus dels seus metres cuadrats especifics, ja es comberteix en un patata, i és normal.. mare meva... si tant bon jugador és, encara qeu jugui en una posició que no és la seva natural, se l'hi hauria de veure "algo" de positiu, i que cullons, el 80% dels chuts que fot, són chuts de canari, amb menys força que el pet d'un marica! poca velocitat, etc,etc... no sé, el que dic a mi no m'agrada, i com han dit abans, a frança juga de delanter centre, i cosa que mai havia passat, l'estan començant a ploure les critiques de mala manera...i no gratuïtament.. A veure jo quan era més jovenet i sense les lesions chunguíssimes que he tingut als genolls, jugava al martinenc, i em posaven en diferents posicions, i SEMPRE feia algo, sempre! de delanter un gol segur, de banda bons centres i bones curses, de defensa no deixava al contrari, quan jugaba al centre ( la meva posició preferida, atacaba, defensava, i fotia cantitat de bones passades en profunditat)... i es veu que quan són profesionals, ja no poden fer res si els mous una miqueta de la posició.. molt malament, i pagueu per veure aquests super jugadors? Etoo, et serà prou efectiu, pero ha perdut molta velocitat, i continua fallant molt, li falta chispa.. Oju Guti! que tant de bó guanyem partits i disfrutem moltíssim, i jo hagi de ser el primer en autocitar les meves aportacions actuals i dir que no tinc ni puta idea de futbol, i que m'he deixat portar pel catastrofisme general i de la premsa.. tant de bó, pero sincerament, no em treu el són.. i dintre de tres setmanes la premsa a on jo estaré visquent, em sembla que parlarà, de les "urraques" de Newcastle, del subsitut del keegan, etc.. i del barça poca cosa veurè! --- Fin de la cita --- Jo crec k no es ben be això. Simplement es k al món professional hi ha moltíssima competència k provoca k un jugador k no estigui situat a la seva posició natural, perdi molt molt nivell i afecti a la qualitat i rendiment de l'equip. Per altra banda crec k vam fitxar a Henry massa tard, tot i k el considero un dels millors davanters de la història. Tot i això encara queden 37 jornades de lliga més unes cuantes de champions i copa... els hi hauriem de donar una mica de confiança. |
| PTT-future-:
Si, si, aixó si.. pero parlo en referencia a l'actualitat, i entre el que s'ha vist a la pre-temporada, contra l'equip aquell a la champions, i l'unic partit de lliga.. si no tot aixó ho mescles amb el final de temporada passada, sembla que no hi aixi una evolució... BUENO, JA ES VEURÀ!!! |
| Dj PeXu:
Que os pareceria jugar con Eto'o de extremo izquierdo? o con Bojan o Henry conpartiendo delantera con eto'o y que se dejara caer por banda izquierda. Rijkaard lo utilizava algunas veces por ahi, en Paris lo hizo; por que Henry en banda no hace lo que debe hacer 1 extremo que es abrir el campo y centrar. |
| hervi:
siguen las mentiras de laporta,madre mia de 15 palabras que dice 10 son mentira!! http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20080909/noticia_53535716929.html |
| Doctor Muerte:
Lo mejor ke ha dicho es ke con el barsa no esta ganando dinero. :D :D Todos los presis son empresarios y inflan las facturas para ganar pasta si no no lo harian. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |