oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Algú sap d'alguna disco contundent de PARIS?  (Leído 4182 veces)
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« en: 21/07/04, 11:55:06 am »

Doncs aixó aquest agost me'n vaig alguns dies a Paris a casa de la meva germana, i com que ella no te ni idea de discoteques, pos ho pregunto per aqui.. a de ser a Paris capital.. l'ultima vegada que hi vaig anar, un cambrer galleg que em vaig trobar allà em va dir d'un local que posaven progressiu molt canyero.. no sé, si algu ho sap em faria un favor.. aquest post el posaria a  l'apartat internacional, pero si em contesten en extranger ja la tinc liada...

GRÀCIES!!
Jack Overdose
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 20-01-03
the Overdose Experience


Email
« Responder #1 en: 21/07/04, 13:20:04 pm »

jo quant vaig anar-hi res tot hip hop y pop
olope
Desconectado

Sexo: Masculino De: Lleida
Registro: 02-03-03

Email
« Responder #2 en: 21/07/04, 13:22:18 pm »

Vaig anar-hi amb l'institut, res de res que jo sapiga, i la gent poc animada...
DaMaGeR
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 29-02-04
Here comes the night


Email
« Responder #3 en: 21/07/04, 15:23:54 pm »

alli todos cenando a las 7 d la tarde y como mu tarde a las 9 en casa!!
estos parisencos todos unos fiesteros... xDDDD
perea dj
Desconectado

Sexo: Masculino De: Terrassa
Registro: 25-06-04
maradoniano y xquesiano!!!


Email
« Responder #4 en: 21/07/04, 18:44:23 pm »

pero en toda urbe que se precie tiene que aber algun sitio majo per a sortir d festa!!!i sino que so prengnutin als japonessos aquells que van rular per aki!!!la clau es preguntar ala peña
rec_69
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 02-04-03

Email
« Responder #5 en: 21/07/04, 19:55:44 pm »

Jo mol segur no nestic, pero locals de techno segur que ni ha mes dun, lo millor seria preguntar x alla.
--•[URI]•--
Tough ain't enough
Desconectado

Sexo: Masculino De: Moon River
Registro: 30-03-03
Let's go back!


Email
« Responder #6 en: 21/07/04, 22:11:10 pm »

Jo se que quan vaig nar hi havia un que es deia Le Rex Club, aixi de techno amb dj's convidats bastant internacionals, la direcció era 5, bulevard Poissonnière (2º), obren de dimecres a dissabte de 23 fins que surt el Sol. Tot aixo segons la guia que tinc, diu que es un templo del tecno donde actuan los mejores djs del mundo.

Tambe n'hi surt un que es diu Batofar, esta al port de la gare (davant del 11, no se que vol dir pero aqui o posa ;D), es de música tecno.

La guia es del 2001, no se com estarà Paris ara, haviam si et serveix d'alguna cosa.
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #7 en: 22/07/04, 21:50:39 pm »

eI URI!! pos moltes gràcies!!! el que dius de pont de gare, em sembla, repeteixo em sembla, que son uns vaixells que van pel sena i son disco/vaixells.. quan vaig anar l'ultima vegada( el 2001, de quan es la teva guia) no hi havien de techno, eren tots de musica llatina( allà es porta bastant..bfff), moltes gràcies!!!
--•[URI]•--
Tough ain't enough
Desconectado

Sexo: Masculino De: Moon River
Registro: 30-03-03
Let's go back!


Email
« Responder #8 en: 22/07/04, 23:29:19 pm »

De res, si has d'anar a algun viatge més pregunta per aquí que sempre que surto per l'extranger em miro aquest aspecte en les guies.
El Rex Club era bastant famoset, hi havia cartells pel carrer.
Smoug
Desconectado

Sexo: Masculino De: BCN
Registro: 28-04-03

Email
« Responder #9 en: 22/07/04, 23:38:09 pm »

els nostres veins makiners de frança tenen un foro en el cual hi ha un espai dedicat als espanyols, crec que si preguntes x alla millor que ells no tho sabra dir ningu , el foro es  www.kholdo.org , vas a la seccio de "room española" i pregunta x alla aviam si tens sort
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #10 en: 23/07/04, 16:29:25 pm »

MERCY SMOUG, MIRARÉ PER ALLÀ.. PERO COM QUE HA PARIS VAIG AMB LA NOVIA.. MOLT EM SEMBLA QUE ACAVARÉ ANANT A UN D'AQUESTS VAIXELLS DE MUSICA LATINA..BFFF :-[
Ruby_G
Visitante


Email
« Responder #11 en: 23/07/04, 21:38:26 pm »

Ptt la disco q diu luri la van tancar no fa gaire o sigui q no et molestis en buskar y la q diu l'smoug no l'e sentit a parlar mai...yo vaig sovint a currar a paris y la veritat esque no hi a gaires coses...barfly y bar latino son les que mes destaquen...x cert dintre de poc es fa un festival com la groove parade pero pels carrers de paris y es brutal!!!rollo love parade...bona musica y bons dj's,carl cox,sven vath,laurent garnier,etc...

Una abraçada company
--•[URI]•--
Tough ain't enough
Desconectado

Sexo: Masculino De: Moon River
Registro: 30-03-03
Let's go back!


Email
« Responder #12 en: 23/07/04, 22:38:56 pm »

Home PTT, si vas amb la novia portala pel Senna i tal i despres a sopar a la torre eiffel, llavors la festa ja us la fotreu vosaltres sols xD
Páginas: [1]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |