oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nightmare 2011 - 23/04/2011 - Ahoy - Rotterdam  (Leído 1675 veces)
((MaKiNa4LiFe))
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 27-04-05

Email
« en: 17/12/10, 15:35:32 pm »

Pues bien, ya han anunciado fecha para la proxima nightmare y con posibilidad de sacar la entrada mas barata como "early bird"

http://partyflock.nl/party/193464:Nightmare.html


Nightmare
georganiseerd door Mid-Town [WWW] en UDC [WWW]
zaterdag 23 april 2011
22:00 - 07:00
Ahoyweg 10Rotterdam
Prijzen
Voorverkoop:    €    45   ,-   
Early bird:    €    29   ,-   (2500 beschikbaar)
Tickets
Voorverkoop start morgen.
Zullen verkrijgbaar zijn bij Paylogic, nightmareindoor.com.
Minimumleeftijd
16
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #1 en: 17/12/10, 17:38:21 pm »

Toma ya Eduuuuuuuuuuuuuuuuuu  :D ;D A celebrar el meu cumpleanys com de mana!!!! Quines ganes!!! Amb  això i la Dominator puc morir tranquil!


Trailer any passat (Com la lia el Ruffian)  :P http://www.youtube.com/watch?v=8rrZPKojsPA

Afterfilm 2010 ------> http://www.youtube.com/watch?v=IFZ29grPHlY&feature=fvw

I vas no? no fotem.
((MaKiNa4LiFe))
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 27-04-05

Email
« Responder #2 en: 19/12/10, 12:43:37 pm »

doncs la meva idea era anar a aquesta o a la moh del dia 2, pero m'esta  agradant mes la nightmare y aixi poder visitar rotterdam y depas anar a la midtown a comprar un cavello training suit xDD  ja parlarem tu i jo klave ;)

edit: tu xavi, pero q akesta tmb es indoor no es la outdoor naai
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #3 en: 20/12/10, 12:34:01 pm »

alomillor m'animo i m'estreno en esta ademes d'anar a la moh xo tot depen si puc fotre lo viatge a lo grande d'una putissima vegada! xD
dj junai
Visitante


Email
« Responder #4 en: 20/12/10, 13:09:18 pm »

Ganes d'anar-hi hi han ja que es la mitica i pero cau en males dates. Setmana santa. Epic fail.
xavi_speed_terror
Desconectado

Sexo: Masculino De: tortosa
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!


Email
« Responder #5 en: 20/12/10, 13:35:56 pm »

es mirara a vore q es pot fer...seria un abril brutal juntant Moh & Nightmare!!! ;D ;D ;D ;D
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #6 en: 20/12/10, 13:45:29 pm »

a month on April is very very very dangerous! :D
xavi_speed_terror
Desconectado

Sexo: Masculino De: tortosa
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!


Email
« Responder #7 en: 20/12/10, 14:55:32 pm »

a month on April is very very very dangerous! :D



xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD D

io ia tremolo!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
Trallero
FCB SUPPORTER
Desconectado

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥



Email
« Responder #8 en: 20/12/10, 16:46:56 pm »

muy interesante! encima el viernes 22 y lunes 25 son festivos en Barcelona. Asi q huele a digni5!!!!
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #9 en: 20/12/10, 21:05:03 pm »

muy interesante! encima el viernes 22 y lunes 25 son festivos en Barcelona. Asi q huele a digni5!!!!


Jo no ho vec tant clar i explico perque:

1. La mítica A Nightmare in Rotterdam, es la Outdoor, i per primer cop fan la Outdoor indoor version, això ho fan aquest any, perque els gabbers es queixaven de que on es feia (el troç de bosc) no era prou digne i que era massa extens pel nº de visitants que hi anaven, segons la web oficial, i encara no han trobat el millor lloc per celebrar-le als voltants de Rotterdam.
2. Massa gent ma explicat que no van per la merda de gentussa que va.
Per una part una amiga alemnya no va perque pràcticament tots els que van cap allà son megaultranazis alemanys radicals.
Desprès, de la mateixa zona d'Holanda van molts hooligans només a liarle i fotres d'osties, basicament els del Feyenord, això m'ho explicaven un grup de super gabbers Holandesos abans d'air mentres em fotia una croqueten a la zona chill out de la Thunderdome, em van dir que van anar l'any passat, i que mai mes hi pensen tornar per aquest motiu!
Vamos, es considera un dels festival "mes perillosos" i amb + mal rotllo d'Holanda!

De totes formes, es pot anar a comprovar-ho pels nostres propis ulls, a demès lo bo que no nomes celebrariem el teu cumple Tralleru Klave xd, si no també el meu sant, i anar regalant roses a totes les holandeses! xddd

A part, que cada cop que veig aquest video, em vull tocar, pero allà dintre xd:
http://www.youtube.com/watch?v=oQ7T9tZB-ys

Si voleu festivals mega dignes, amb super bon rotllo assegurat, ambient 100% hardcore Holland, os puc recomanar la Raving Nightmare, que la guapa sempre la foten a Maastricht, Thunderdome, que no se al any 2011, pero l'any passat van fotre una edició la "night fight" al mes de Maig a Amsterdam, pero la bona sempre es la de Desembre a Utrecht! Desprès pels mes Earlygabberos hi ha una serie de festivals, menys coneguts, pero super dignes, amb ambient mes tirant a puretes, pero tenen pinta de super bon rotllo i gran festival remember! es qüestió d'estudiar-se tota la agenda del Partyflock!

Bueno anem xerrant, digni5!
Trallero
FCB SUPPORTER
Desconectado

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥



Email
« Responder #10 en: 20/12/10, 21:38:22 pm »

el meu cumple es a l'agost (provablement o voldre celebrar a la mysteryland :P) el cumple q coincidia per la nightmare crec q era en del Klave.
Pues llavors casi millor esperar altres posibles festival per aquestes dates, ademes ara mateix els vols son carissims
Dj$h4r0n
Desconectado

Sexo: Femenino De: Cerdanyola
Registro: 01-11-04
Facebook:

Email
« Responder #11 en: 20/12/10, 22:42:10 pm »

Llavors... aquest any no hi haurà Outdoor!¿?¿? ... nosaltres estem mirant ja cosetes x nari..x nosaltres que ens caigui en setmana santa és un punt moooolt a favor ^^
Tinc un amic que cada any va a la Indoor i diu que sempre ha trobat bon ambient, de fet va cada any sol... nse... tot és comprovar-ho, de totes maneres esperarem a veure el line up ;)
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #12 en: 21/12/10, 10:36:21 am »

Que mejor celebración de cumpleaños que celebrarlo con los ultras nazis del Feyenord. Te rompan la cabeza y lo último que escuchese en tu vida sea Hardcore. No tiene precio. Un sueño de muchos  ^-^ Para todo lo demás, Nightmare Card xD
xavi_speed_terror
Desconectado

Sexo: Masculino De: tortosa
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!


Email
« Responder #13 en: 21/12/10, 11:02:32 am »

ostia giovanni com se te'n va el puto cap!!!!! ;D ;D

si mal no recordo al Nightmare d'Italia tmb havien molts de cops...pogos...amenaces. ..i al final va ser nanit brutal de festa fins les ungles axi q....fiqueu rumbo senyooooooooooooooooors!!!!xDDDDDDD
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #14 en: 21/12/10, 11:07:42 am »

ostia giovanni com se te'n va el puto cap!!!!! ;D ;D

si mal no recordo al Nightmare d'Italia tmb havien molts de cops...pogos...amenaces. ..i al final va ser nanit brutal de festa fins les ungles axi q....fiqueu rumbo senyooooooooooooooooors!!!!xDDDDDDD

ajajajajaj clar que si  :D Com la època de la Makina als 90. He arribat a escoltar tantes barbaritats. Ho pintaven com si fos la 3ª guerra Mundial ¬¬
Páginas: [1] 2   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |