oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 2 Visitantes están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 64   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Quin serà el vostre proxim festival? Cual sera vuestro proximo festival?*1er pag  (Leído 164097 veces)
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #60 en: 05/11/10, 10:32:25 am »

Yo ya dije k la proxima tiene k ser la raving nithmare d alemania k fue el año pasado 1 semana o 2 despues d la MOH d marzo.De esa no se sabe na aun?

Porque no pasas el fin de año en esta:


Yo te la recomiendo, no se si has estado en alguna Raving nightmare, pero los festivales que hacen cada año de UHM en Maastricht son muiy dignos, bastante underground, y un ambiente de peña muy "earlygabbera" 90% holandesa, te lo recomiendo! aquí el vídeo de la fiesta que nos pegamos el año pasao con el Sr. Junai, perdón x la grabación que hice con la KAKA camara de fotos casio xd!
Un saludo Hard ravers!

http://www.youtube.com/watch?v=uCjlExUS8Xk

Jordi! k vas a esta tu?¿ xk si vas... al loro! k iwal m'apunto tb eh, tot depen dels preus dels vols xk mos podiem kedar 1 dia a sobar x alli :D

La veritat que com deia es un molt bon festival gabber, oscuret, que hi ha molt bon rotllo, quasi tot only holandesos, i un ambient d'estil earlygabbero. Pero passaré el cap d'any aquí a Barna.....en principi...xd! Home, pillar un avió el 31 x passar el cap d'any de festa a un altre país te que molar la veritat, pero prefereixo estalviar una miqueta i fotrem, pel que sembla, un Hardbass al Febrer, Inqontrol a l'Abril, i un parell o 3 a l'estiu (The continent, Mysteryland, Q-BASE...o 4 xd)
La veritat que aquest 2011 que be, es preveu un any ben mogudet, catant nous festivals, repetin algun, i com no, mega liades de la millor crew d'Europa...Catalan Crew!!!

i a la Nightmare de Rotteerdam o a la Masters de Suissa vas o tp?¿

P D: porto lo dimoni festero damunt meu! astic poseit :D >:D
kapsano
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre
Registro: 21-03-06
MOH 2012



Email
« Responder #61 en: 05/11/10, 13:30:08 pm »

vas molt de pelao últimament!! ;)
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #62 en: 05/11/10, 13:41:15 pm »

Yo ya dije k la proxima tiene k ser la raving nithmare d alemania k fue el año pasado 1 semana o 2 despues d la MOH d marzo.De esa no se sabe na aun?

Porque no pasas el fin de año en esta:


Yo te la recomiendo, no se si has estado en alguna Raving nightmare, pero los festivales que hacen cada año de UHM en Maastricht son muiy dignos, bastante underground, y un ambiente de peña muy "earlygabbera" 90% holandesa, te lo recomiendo! aquí el vídeo de la fiesta que nos pegamos el año pasao con el Sr. Junai, perdón x la grabación que hice con la KAKA camara de fotos casio xd!
Un saludo Hard ravers!

http://www.youtube.com/watch?v=uCjlExUS8Xk

Jordi! k vas a esta tu?¿ xk si vas... al loro! k iwal m'apunto tb eh, tot depen dels preus dels vols xk mos podiem kedar 1 dia a sobar x alli :D

La veritat que com deia es un molt bon festival gabber, oscuret, que hi ha molt bon rotllo, quasi tot only holandesos, i un ambient d'estil earlygabbero. Pero passaré el cap d'any aquí a Barna.....en principi...xd! Home, pillar un avió el 31 x passar el cap d'any de festa a un altre país te que molar la veritat, pero prefereixo estalviar una miqueta i fotrem, pel que sembla, un Hardbass al Febrer, Inqontrol a l'Abril, i un parell o 3 a l'estiu (The continent, Mysteryland, Q-BASE...o 4 xd)
La veritat que aquest 2011 que be, es preveu un any ben mogudet, catant nous festivals, repetin algun, i com no, mega liades de la millor crew d'Europa...Catalan Crew!!!

i a la Nightmare de Rotteerdam o a la Masters de Suissa vas o tp?¿

P D: porto lo dimoni festero damunt meu! astic poseit :D >:D

A l'unica que poder aniria abans que acabi l'any es a la de Rotterdam.
Fill, t'has de relaxar!xddd x cert q foteu aquest finde? jo tinc ganes d'anar al Pont a cremar!
digueu quelcom! digni5!

P.D. quina puta merda de canvis an fotut al foro com això de les cites que no es veu tant clar, es veu com una mmontanya de lletres, i també tema vídeos youtube ja no es poden visualtzar x aquí..WTF!
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #63 en: 08/11/10, 22:34:09 pm »

Jordi! scoltam com asta lo tema Nightmare a Rotterdam?¿ yo sk si vax hauria de fer plan destroyer xk no me puc kedar x alli, k lo dia 7 treballo i x la nit me a foto a la Winter Rave de Piramide, ya me diras fato k faras al final :)
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #64 en: 08/11/10, 22:44:24 pm »


Aquesta setmana fotré super tanteig per veure possibles combinacions, a veure si hi ha alguna coseta interessant. Ah, i jo també fotria plà destroy estar clar! bueno nem xerrant Mr. Gabber!  ;)
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #65 en: 08/11/10, 22:52:20 pm »


Aquesta setmana fotré super tanteig per veure possibles combinacions, a veure si hi ha alguna coseta interessant. Ah, i jo també fotria plà destroy estar clar! bueno nem xerrant Mr. Gabber!  ;)

ok! ah i scoltam mirat tb lo dia 31 de desembre lo Fucking Bastards k hi ha mlt bon cartell ;)
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #66 en: 08/11/10, 23:02:43 pm »


Fill, xq no tenvas a viure un any sencer a Holanda? et sortiria a conte ejejej!
Tema Rotterdam acabo de mirar totes les combinacions i els vols estan ultracars, em sembla que jo ja em reservo pel 2011 que com ja saps cauran uns quants de mega dignes!

P.D. lo del 31..... -Ets un indigne!, xq entre aquest i la Raving nightmare....xdddd FIll ja ho anem veient, digni5!
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #67 en: 08/11/10, 23:57:41 pm »

Algo s'ha de fer x a la Nigtmare de Rotterdam eh! i lo del dia 31... entre la Raving Nightmare o lo Fucking Bastard pues la vitat... me kedo en la 2 opcio!

ya anirem informant! :)
xavi_speed_terror
Desconectado

Sexo: Masculino De: tortosa
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!


Email
« Responder #68 en: 09/11/10, 00:43:59 am »

Algo s'ha de fer x a la Nigtmare de Rotterdam eh! i lo del dia 31... entre la Raving Nightmare o lo Fucking Bastard pues la vitat... me kedo en la 2 opcio!

ya anirem informant! :)


ui ui uiiiiiiiiii...q veig festivals proxims!!!! ::) :o ;D
malka
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 21-09-07


Email
« Responder #69 en: 09/11/10, 01:00:38 am »

4 días para el Armin Only  ;D
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #70 en: 09/11/10, 01:01:57 am »

Algo s'ha de fer x a la Nigtmare de Rotterdam eh! i lo del dia 31... entre la Raving Nightmare o lo Fucking Bastard pues la vitat... me kedo en la 2 opcio!

ya anirem informant! :)


ui ui uiiiiiiiiii...q veig festivals proxims!!!! ::) :o ;D

opto x la 2 opcio! Fucking Bastards! [chikypark] ooooooh si! xD
djkonk
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 04-10-08


Email
« Responder #71 en: 09/11/10, 11:58:08 am »

Molt bona proposta fill. Jo tenia pensat anar a la Nightmare in Rotterdam (indoor) però al final em reservo per la outdoor.

També estic mirant d'anar l'any que bé a alguna festa trance rollo Trance Energy o State of Trance.

Inclús anularia totes auquestes si es donés el cas que pogúes anar a una de Hardtrance com la que es farà a Belgica aquest Desembre. Els 25 anys de Ives Deruyter (L)
[/quote

yp tb kiero ir a la nightmare aoutdoor, es la que se hace en el bosque no?¿ el año pasado la hicieron a mediados de abril si este año cae por esas fechas yo es posible que me anime! ;D
djkonk
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 04-10-08


Email
« Responder #72 en: 09/11/10, 12:30:07 pm »

Muy buen post junai eres un currante!! si curras tanto para fisio, triunfaras"!!jejej jo dema tinc tecniques  :o :o necesitare una mica de powers supranaturales XD  bueno y ahora hablando de cosas serias...

Cuantas salas hay en el HARDBASS? el plan seria dignity o destroy?

Y la RAVING NIGHTMARE DE OBERHAUSEN (en alemania) sabeis cuando cae??

Alguien tiene pensado ir al THUNDERDOME en diciembre?

Benga buena gente, ens veiem aviat!!
IVAN SB
Visitante


Email
« Responder #73 en: 09/11/10, 12:41:39 pm »

Muy buen post junai eres un currante!! si curras tanto para fisio, triunfaras"!!jejej jo dema tinc tecniques  :o :o necesitare una mica de powers supranaturales XD  bueno y ahora hablando de cosas serias...

Cuantas salas hay en el HARDBASS? el plan seria dignity o destroy?

Y la RAVING NIGHTMARE DE OBERHAUSEN (en alemania) sabeis cuando cae??

Alguien tiene pensado ir al THUNDERDOME en diciembre?

Benga buena gente, ens veiem aviat!!



el hardbass se hace en un estadio de futbol, asi que es una sola sala, enorme eso si
manci86
Desconectado

Sexo: Masculino De: murcia
Registro: 24-06-09

Email
« Responder #74 en: 09/11/10, 12:48:08 pm »

Muy buen post junai eres un currante!! si curras tanto para fisio, triunfaras"!!jejej jo dema tinc tecniques  :o :o necesitare una mica de powers supranaturales XD  bueno y ahora hablando de cosas serias...

Cuantas salas hay en el HARDBASS? el plan seria dignity o destroy?

Y la RAVING NIGHTMARE DE OBERHAUSEN (en alemania) sabeis cuando cae??

Alguien tiene pensado ir al THUNDERDOME en diciembre?

Benga buena gente, ens veiem aviat!!
la raving de oberhausen cae en marzo
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 64   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |