oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Que esteu Mirant ( seguint ) ara mateix?  (Leído 21858 veces)
Dj Spaniel
Desconectado

Sexo: Masculino De: (BCN)
Registro: 27-10-08
ESPAÑA CAMPEONES DEL MUNDO 2010



Email
« Responder #60 en: 15/07/10, 15:35:08 pm »

Hacia años que no lo veia pero me puse hace dos dias y es la bomba

Dj SAnD
Anclado en los 90
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 15-08-05
§ÃnÐ Ðj


Email
« Responder #61 en: 18/08/10, 02:48:22 am »

Leyendo, La leyenda de madre Sarah de Otomo.

De momento hasta el 6, porque son los que tienen en la biblio de mi barrio. He visto que algunos comentáis positivamente Love Hina y tienen tanto el manga como el anime, asi que igual algún día cae, a saber.

Creo recordar que Death Note tb está.

Echaré un vistazo más a fondo ahora en septiembre, que seguro que encuentro algo interesante.
Sleeper
Desconectado

Registro: 02-09-10
Només això?


Email
« Responder #62 en: 11/10/13, 20:54:06 pm »

Precisament avuí m'he acabat l'anime Strawberry Panic. També he tornat a començar a veure Bola De Drac des de la primera saga, porte des de gener veient dos capítols cada dia sempre que puc. Ara ja vaig per la Z, pel final de la saga de Cèl·lula. Algun dia que altre també em dóna per posar-me un parell de capítols del Detectiu Conan triats a l'atzar (he aconseguit els 514 capítols que es van doblar al català en una qualitat prou potable).

A banda, recentment he vist Azumanga Daioh (tant veure l'anime com llegir-me el manga), les temporades 1 i 2 de Yuru Yuri, la primera de K-On!, Lucky Star (incloent l'OVA), Kuttsukiboshi i Candy Boy. Tots sis m'han semblat prou entretinguts, uns més que d'altres, és clar. Futurament tinc previst acabar-me tota la segona temporada de K-On!! i veure'm les quatre temporades de Maria-sama ga Miteru. Queda clar no em fan gaire gràcia els animes on apareixen nois, i encara menys si hi ha romanços noi-noia (a no ser que siguen autèntiques obres mestres clàssiques, com ara Bola De Drac, Dr. Slump o El Detectiu Conan, entre altres). En altres casos, si han d'haver-ne vull que siga exclusivament noia-noia, xD.

Probablement també li done un cop d'ull a Death Note, voldria baixar-me els full DVD doblats al castellà però estan fets per Selecta Visión, una companyia coneguda per fer unes cagades de proporcions monumentals en termes de qualitat d'àudio i vídeo de les seues releases, de manera que tot això potser em tire un poc enrere i faça que m'acabe decidint pels DVD R1 que estan en V.O. amb subtítols en anglès, amb prou millor qualitat de vídeo.

He llegit meravelles de la pel·lícula El Viaje de Chihiro. Així que, encara que estiga concebut per a nens, no descarte veure'l. Al cap i a la fi aquest tipus de pel·lícules sempre tenen alguns trets i sutileses que únicament poden ser detectats per l'espectador adult, i si està tan ben puntuat en anidb ha de ser per alguna raó de pes.
The Clef
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 04-11-11 Facebook:
FlechCorp Was Here! 2024



Email
« Responder #63 en: 29/11/13, 14:31:19 pm »

One Piece, tanto el manga como el Anime, por cierto, en el manga hay percal ahora mismo xD
Páginas: 1 2 3 4 [5]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |